Sør-koreanaren Chung-hae kjem til Paris for å studere kunst, men slår i staden inn på et liv som svindlar. Her treff han Hong-san som prøver å sleppe unna den nord-koreanske hæren. Samstundes som den sør-koreanske svindlaren utnytter den godtruande Hong-san ved å bruke kampsportemnene hans til å tene pengar, utviklar dei eit brorleg venskap. Hong-san forelskar seg i ei ungarsk kvinne som opptrer i eit strippeshow, men hennar brutale beskyttar står i mellom og krev ein høg pris for å la ho gå. I freistnaden på å samle saman pengane roter dei seg opp i alvorlege problem med den lokale mafiaen, og det heile blir stadig meir valdeleg og blodig.
Den sør-koreanske kunstnaren og den nord-koreanske soldaten vert samanlikna med to krokodiller, noko som også var filmen sin opphavelege tittel. Prosessen der dei to mennene blir vener gjennom gjenteken slåssing og tilgjeving kan tolkast som ei allegorisk skildring av det splitta Korea.
Kim Ki-duk (1960) har en spesiell plass innen koreansk film og han har jobbet med enorm effektivitet de siste årene. Siden debuten CROCODILE i 1996 har han laget 6 spillefilmer. WILD ANIMALS (1997), BIRDCAGE INN (1998), THE ISLE (1999), REAL FICTION (2000), ADDRESS UNKNOWN (2001), og SYKE JÆVEL (2001). Han har ingen filmutdannelse eller noen slags ?kulturell? bakgrunn, snarere tvert imot. Han sluttet tidlig på skolen, og jobbet på fabrikk før han vervet seg i marinen. Han livnærte seg med kunstmaling i Paris før han returnerte til Korea. I løpet av de siste årene har han blitt en av de mest feirede regissører i den internasjonale filmfestival-verden. Han karakteriseres som en svært kontroversiell geriljaregissør med sine ekstremt lave budsjetter og høye hastighet.