Graham lider av tap av korttidshukommelsen. Han er uhyre skarp når det gjelder matematikk, for eksempel, men husker ingen ting av dagens hendelser. Han husker ikke sin kone Isabelle, sin sønn Antoine eller sin beste venn Fred. Derfor er notatblokken han bærer rundt håndleddet det viktigste redskap for ham i et forsøk på å forstå. Han er plassert på prøvetid fra psykiatrisk institusjon i et firma hvor han jobber med kopimaskiner. Sabine er hans overordnete og hun fatter fort at hun her har med en potensiell sexmaskin å gjøre. Sabine utnytter situasjonen. Som så ofte i fransk film handler det om kjærlighet og sex, om kåte kvinner og menn som gir det de har å gi i slike situasjoner. Det her er ingen lett film å forstå seg på - spesielt ikke for de som ikke har lest denne omtalen.
Jean-Pierre Limosin (1949) har laget en rekke filmer. FAUX FUYANTS (1983) ble av filosofen Deleuze utpekt til å kunne overta etter Den franske nye bølgen. I 1988 laget han L’AUTRE NUIT (1988). Han fikk internasjonal anerkjennelse med TOKYO EYES i 1998. Han har også laget dokumentarfilmer som ABBAS KIAROSTAMI (1994) og ALAIN CAVALIER, SEPT CHAPITRES, CINQ JOURS, 2 PIÈCES-CUISINE (1995).