CROCODILE er Kim Ki-Duk sin debutfilm. Den er ei merkverdig forteljing om hat, vald og kjærleik på breidda og botnen av Han, elva som renn gjennom Seoul. Ein ung mann med økenamnet "Krokodilla" plukkar opp og sel vidare lika av folk som har teke sjølvmord. Han slår seg i lag med ein gamal mann og barnebarnet hans, og saman lever dei frå hand til munn ved elva med det skitne vatnet. Dette heilt til Krokodilla reddar og dernest valdtek den unge kvinna Hyun-jung som har blitt forlatt av kjærasten sin. Ho blir værande, og krokodilla blir med denne handlinga leiaren for ein uvanleg "familie". Sjølv etter ei rekkje intense konfliktar i storbyen og ein kort tur innom fengsel returnerer han til dei gong på gong. Den overhengande stemninga i filmen er bunde saman av ein rå lyrisme som berre tillet ekte kjensler å bli forma gradvis. Slike kjensler bind til slutt Krokodilla og Hyun-jung saman i ei sær, privat sfære under vatnet si overflate.
Kim Ki-duk (1960) har en spesiell plass innen koreansk film og han har jobbet med enorm effektivitet de siste årene. Siden debuten CROCODILE i 1996 har han laget 6 spillefilmer. WILD ANIMALS (1997), BIRDCAGE INN (1998), THE ISLE (1999), REAL FICTION (2000), ADDRESS UNKNOWN (2001), og SYKE JÆVEL (2001). Han har ingen filmutdannelse eller noen slags "kulturell" bakgrunn, snarere tvert imot. Han sluttet tidlig på skolen, og jobbet på fabrikk før han vervet seg i marinen. Han livnærte seg med kunstmaling i Paris før han returnerte til Korea. I løpet av de siste årene har han blitt en av de mest feirede regissører i den internasjonale filmfestival-verden. Han karakteriseres som en svært kontroversiell geriljaregissør med sine ekstremt lave budsjetter og høye hastighet.